torsdag, mars 22

Ljuset och värmen



Våren är här!
Hur ljuvligt är inte detta med ljuset, värmen, kvittret
och knopparna?
Idag är den nya klänningen på i en färgskala som jag inte haft förut, men inte kan se mig mätt på just nu.
Jag som inte ens brukar ha mönstrat på mig,
är det också våren som gör detta?
Skorna, ja Skorna med stort S som jag tittat, suktat och trånat efter i en butik runt hörnan.
Dom låg i ett paket från de finaste vännerna i fredags då vi firade min födelsedag i ateljén.
Dom ska få ha så mycket roligt dessa skor det lovar jag.




4 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Grattis fina du i efterskott;) underbara skor som klär dig! Klackarna i taket... Kram

Inredningsloppan sa...

Grattis i efterskott! Fina skor och ljuvlig klänning.

Visst är det underbart med vårvärmen! Längtar efter mer och det var ju just det jag tänkte kommentera egentligen. Tack för inspirationen i inlägget Den lilla hörnan. Länkat till det då jag skrev om hur inspirerad jag blev. Ville bara säga det och så hoppas jag att det är okej att jag länkar. Tycker du inte det är det bara att du säger till så tar jag naturligtvis bort länken.

Casa of Mia sa...

Så mycket fint och grattis i efterskott, kram

Unknown sa...

skorna!!!! suck så fina!!!