fredag, september 30

Vårat hjärta


Det har han den lilla kan jag säga.
Nu sitter jag och jobbar/väntar på att mannen skall ta helg.
Vi ska iväg på SPA....som jag ser fram emot det.
Utomhusbad, bastu, god mat och övernattning vid havet.
Åhhh, så mysigt det ska bli.
Förlåt att jag inte svarat er som frågat tidigare:
blomman heter Spökträd eller Zig Zag blomma,
det beror på vem man frågar.
Lampan i tygsladd kommer från John Wall,
där har dom porslinsockel och massor av fina glödlampor att välja på.
Jag har en lyktlampa i som man ser glödtråden på då den är tänd,
vilket jag tycker är jättefint om man inte direkt behöver lampan för att lysa upp,
 utan mer som en fin detalj.


Som vanligt då jag sitter hemma och jobbar brinner det rökelser.
Favoriterna är dom från Granit som mer luktar som doftljus än tungt och rökigt.
Musiken som spelas är den HÄR.
Ha nu en riktigt mysig helg!


4 kommentarer:

Bettys beundran sa...

Hoppas ni får det riktigt bra

Johanna Stålros sa...

Så lyxigt med spa....njut nu riktigt mycket! Kram Johanna

Anonym sa...

Hej!
Det korrekta namnet på blomman är Sophora!
Mvh Tina

mammaxtre sa...

SPA, låter underbart. Det har jag aldrig varit på. Ha det härligt!