onsdag, april 20

Glad Påsk




En riktigt GLAD PÅSK vill jag önska er alla.
Vi åker ut till landet imorgon eftermiddag och det ska bli så härligt,
jag hoppas på att kunna sitta i solen och njuta vid husknuten.
Nu är jag på plats i ateljen hos Sara och det känns underbart,
det är en så fin och inspirerande miljö att få vara i hela dagarna.
Jag sitter just nu och skissar på höstkollektionen för Soul of Maïa,
hmmmm snart är det dags för Kina igen...
På fötterna har jag mina nya fina Prime Boots som jag hämtade ut idag,
jag kan inte riktigt förstå vilken tur jag hade i lottdragningen.

5 kommentarer:

C. Tvillingmamma sa...

Glad Påsk från en halvsjuk trött mamma här!

Min Svägerska och Jag sa...

Glad Påsk till dig med!
/Linda

Bettys beundran sa...

Grattis till stövlarna - jätteroligt. Jag undrar bara om de inte är lite varma nu ......Den som undrar är din mamma.

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Vackra påskbilder - tack för inspirationen!
Önskar dig en härlig påsk.

Kram Emma

Mamma C sa...

Glad Påsk och ha det bra i vårsolen.
Kram Mamma C