tisdag, oktober 5

Höstigt





  


Höstiga, dämpade toner
 i Soul of Maïa kollektionen.
Jag har aldrig varit med om en liknande influensa,
ligger nerbäddad fortfarande.
Jag som har många, många saker jag vill göra kan inget annat än att
vila ut detta.
Lite skisser och ideér inför våren kan jag iallafall börja forma,
det är hög tid nu.
Njuter av höstsolen utanför, träden på gården ändrar färg,
det är så vackert.
Ta väl hand om dig!

Maïas bilder är tagna av underbara Hanna.

Some photos from my Soul of Maïa Fall collection.
I'm still in bed with the flu,
 think resting is the only way to get rid of it.
I sketcj ideas for the next collection while I'm resting,
I can not do nothing....
Take care!

5 kommentarer:

niinaslycka sa...

Hej, underbara bilder och fin fina halsband, vill äga vartenda ett!
Kram på dig!

Made in Persbo...Carina sa...

Å vilka underbara bilder på lika underbara smycken. Hanna hon kan verkligen göra dina vackra halsband och andra smycken rättvisa!
Jag har blivit helt kär i ett av dem....har mailat dig!

Kraaam och krya på dig!
Carina

Mamma C sa...

Så vackra bilder på lika vackra smycken.
Kram Mamma C

H A N N A S - F O R M sa...

SÖÖÖÖTA du...känner du dig inte bättre ännu???? STACKARS STACKARS Suss!!!!!!! Jag anar lite huvudvärk men vägrar tro att något är på gång...ska ju ut och resa i helgen och kan absoluuuut inte vara sjuk.


STOR STOR KRYA PÅ DIG KRAM VÄRLDENS BÄSTA SUSSI!!!!
Hanna

Fashion Ranger sa...

Wow, skitsnyggt!!