torsdag, oktober 7

Fredagsblommor


          




                  

En liten sväng utanför dörren blev det idag,
så skönt att vara på benen igen.
Lite nya blommor fick följa med hem,
som ni märkt är jag otroligt förtjust i blommor.
(men jag är floristens mardröm, hi,hi)
Jag kan stå och kika på olika varianter i en evighet och sen slutar det som idag med
några kvistar för att just idag kändes dom bra.
Jag är så glad och tacksam över alla härliga människor som jag
kommit i kontakt med tack vare bloggandet,
några har blivit nära vänner och andra mailar och kommenterar så att det
känns som att man verkligen känner varandra sedan länge.
Ni är alla fantastiska och en stor inspiration för mig.
Tack!


10 kommentarer:

niinaslycka sa...

Härliga bilder! Skönt att du mår bättre. Jag ska iväg med Hanna som ska fota för P&B Home, kul! Full av inspiration. Inget nytt jobb än, söker för fullt! kram kram

Loella sa...

Vackert och läckert med höstliga inslag, allt inbakat i fina foton!

Kram Loellan från Loellas hus..

Mamma C sa...

Skönt att du är bättre. Det var fina kort på en vacker höstbukett.
Kram mamma C

giveto sa...

oh!! what a beautiful colors and photos!! i love there!!
bonne soirée
véro

sanne sa...

Vad skönt att du är på bättringsvägen.
Skrattar högt när jag läser ditt dilemma med blommorna, jag är precis likadan :).
Kram Sanne/Tine K Home

Anna-Malin sa...

vilka fina blommor! ljuvliga färger! och jag får hålla med min vän Sanne här ovan, jag sällar mig också till floristens mardröm.

och jag säger det ingen, dina smycken är så vackra...
ska du besöka Sanne?
har du lust får du gärna höra av dig om/när du har vägarna förbi oss här i södern.

kram.

mamm sa...

Så vackra blommor och så mycket färg - fantastiska bilder. Mamm

Hamustiina sa...

Hi! I´m a new reader from Finland. I came across your blog yesterday evening and I just scrolled it trough immediatelly! :) I LOVE your jewellery! Especially these new ones... You also have such beautiful pictures and colours in your blog.
Do you sell your jewellery online or somewhere in Finland?

Noamaja sa...

Underbara blommor! Önskar att vi hade bättre tillgång på färska blommor är ute...året runt! Kanske ligger det i vårt intresse...jag är också en jobbig kund för floristen. Då har jag ändå jobbat som något liknande själv;-)

Japp, ändrade mall och nu är allt skit! Ändrar i html-koden paralellt med en "blind-blogg" men det händer inget... Jag hade sparat den gamla mallen men när jag öppnar den filen är det bara några få tecken kvar, blööö. Och jag som tycker att sånt här är sååå tråkigt! Det skall bara vara...snyggt!

Ja, ja! Skönt att du är bättre! Jag skall försöka komma in till stan nästa vecka, DÅ måste vi ses! Alldeles för länge mellan gångerna tycker jag:-) Sen får du masa dig ut hit din lilla stadsbrutta;-)

Kram!

Jeanette Hornbeck sa...

bara som du tror, kan aldrig tänka mig att du skulle vara mardrömskund (om du bara visste vilka våndor en del kan ha, som om det är dödsstraff ifall det blir fel, ibland när det handlar om tior, hahaha) bra blomsterval tycker jag!