lördag, juli 31

Gotland sommar











Gotland

Jag och mina flickor har haft en mysig vecka hos
bästa vännerna med mycket skratt och prat,
 god mat,
 sena kvällar, tidiga promenader.
Vi har åkt eller cyklat runt på Sudret och sett fantastiska ställen.
En vecka med många minnen att ta fram i vinter.
God mat på Grå Gåsen
Fide fajans
Creperiet i Hablingbo
Hamra Gård
Verdus Veranda
Holmshällar
är några ställen som jag tycker extra mycket om.
Semestern går mot sitt slut
och det börjar bli dags att tänka på de spännande sakerna
som väntar.
Jag kanske visar en liten försmak under helgen på
Maïa Hösten 2010,
så kika snart in igen.
Ha en härlig dag!

6 kommentarer:

Maria ( Idekroken ) sa...

Åh, så vakre bilder :) Utrolig flott!

Sommerklem fra meg

Hem och Harmoni Marie sa...

Underbara bilder, så vilsamt för ögat!

Ha en skön avslutning på semestern, kram Marie

Olivia sa...

Väldigt vackra bilder!!! =)

KRAMISKRAMAR // OLIVIA ♥

Smycken och Smulor sa...

Otroligt fina bilder, vilket fantastiskt hus!!!
Och JAAA du får gärna visa bilder på nya höstsmyckena!!!

Magdalena sa...

Ett ställe med själ, underbart!

kram

lantliv etc. sa...

Tänkt att man kan bor på en Ö ;)

Jag förstår vilken tur jag har.

Vackra, vackra bilder. Ursäkta för min Svenska ;)

Kram