lördag, mars 20

Min nya fina...

Jag är så glad,
en ny fin kamera har jag fått.
I veckan fyllde jag år
(många år..)
och blev så uppvaktad,
blombud, choklad, champagne,
böcker, vackra kläder
och den
högt önskade kameran.
Åhhh, vad det är roligt att leka med den.
Idag skall jag ut en sväng i solen och den får följa med.
Ikväll firar vi ännu mer,
då kommer släkten på bubbel och snittar.
Fotot nedan är från dotterns rum,
glöm inte att ta chansen i hennes utlottning,
sista dagarna nu innan en vinnare dras.
Klicka här för att komma dit.

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Ett stort grattis till dig, och vad roligt med en ny kamera. Ha en fortsatt fin helg.
Kram Mamma C

H A N N A S - F O R M sa...

Heeeej Vännen!!!! ÅÅÅ, så roligt med hälsningen...jättekul!!!!! Förstår att ni haft det mysigt, det är du VÄRD!!!! Själv har jag jobbat idag..härlig stämning när det är vår i luften, ääääntligen!!!

Ha det gott söta!

KRAM
Hanna


PS. FIIIINA BILDER!!!!!!