tisdag, april 14

Vinnare

Vinnare av armbandet har nu dragits här på morgonen
och det blev.....Bralliz, som har den här fina bloggen.
GRATTIS!
Vad roligt det är med tävlingar och lottdragningar, man får mail och kommentarer från massor av bloggare man aldrig hört om innan och man hittar många nya bloggfavoriter.
Idag är det lite mulet här i Stockholm, så jag skall sätta mig med alla pärlor och pyssla.
Hoppas ni alla får en skön dag!
The winner of the bracelet is Bralloz with this cute blog.
I think it's so much fun with a lottery, you get e-mail and comment from people that you never heard of before and you find so many new blogs.
The weather is not very nice here today so I will get my beads and do something creative..
have a great day!

2 kommentarer:

Bralliz sa...

Hej Sussie!
Wow vad kul! Tänk att jag vann. mamma kommer bli avundsjuk på mig nu. He,he...
Jag mailar min adress til dig!
Jättemångar kramar Alice

heavenandearth sa...

Hej!!

Grattis till vinnaren av det läckra armbandet!!

Tittar på bilderna i inlägget ovan...

Är det hemma hos dig!!!
Himmel vad häftigt iaf!!

Ha de gott!
Iréne