söndag, september 21

Helg

Imorse kom en kompis till stan med sina två småkillar.
Vi fick en heldag på stan tillsammans då mannen tog alla barn (5st) till parken.
Bla hittade jag den här dunkappan som jag blev helt kär i, dessutom satt den som att den var gjord för mig. Något att längta efter inför vintern. Vi tog en sväng på nya Mathilde och ville ha allt där. Odd Molly kjol, som är så söt.



Ett av mina favoritmärken är American Vintage.
Underbara tunna trikåkläder som man kan bära i lager på lager.
Mmmmmmysigt



På eftermiddagen mötte vi man och alla barn på Saturnus, åt deras gigantiska kanelbullar, mums.
Film hemma i soffan och sen söndagsmiddag med efterrätt.
En söndag helt i min smak...







3 kommentarer:

Veronica sa...

Låter som en härlig dag. Ursnygga kläder, de där vintage-vad-de-nu- hette! Kappan såg SÅ skön ut, men passar nog inte på en bulle som mig hihihi.

Kram Veronica

Johanna sa...

Snygga kläder. Odd Molly Kjolen är helt i min smak! Den tar jag.
Såg en Vivienne Westwood kappa igår
som jag vill ha. Jag måste nog visa den i kväll.
Kram Johanna

Pia sa...

Snygga kläder - hmm, undrer om dette mærket kan fås her i Danmark?
Kram Pia