lördag, september 6

Franska drömmar

Ikväll drömmer jag mig bort i fransk shopping.

Jag vill gå till marknaden med min vagn och handla bröd och grönsaker,

eller kanske ha den underbara tygväskan på axeln.

Vill öppna dom underbara fönsterluckorna på morgonen och låta solen komma in i sovrummet.

Bara tvätta mig med lavendeltvålar och tända ljuvliga doftljus.

Jag skulle till och med kunna överge mitt nattsvarta kaffe för en Café au lait om jag fick den i riktig skål.

Allt detta fina finns att köpa på riktigt här
















2 kommentarer:

Nilla sa...

Du det där lät ju inte fel! Ja förutom kaffe då, det har jag inte lärt mig att dricka än :)

Ha en skön söndag!

Kram Nilla

White Season sa...

Vilka härliga bilder! Vi var i frankrike förra hösten september och det är så himla mysigt med alla marknader, och att plocka på sig färska grönsaker, bröd och allt vad det innebär...
Kul att du hittade till min sida, då kom ju jag hit, visst är det kul med denna underliga värld :-)
Ha en bra vecka, kram Malin