onsdag, juli 9

Nybörjare


Jag har länge varit sugen/nyfiken på att blogga och tänkte nu göra slag i saken.

Min blogg kommer mest att handla om två av min största intressen, pärlor och inredning.

Jag har sedan tidigare en hemsida http://www.funkybeads.net/ där jag säljer mina alster.

Den startade då jag och familjen bodde i Spanien under 2år, 2005-2007.

Nu när vi är tillbaka i Sverige/Stockholm har jag fortsatt att göra smycken och handlar de flesta pärlor genom http://www.sirlig.se/ och jobbar även extra där då och då.

Jag jobbar annars heltid i en inredningsbutik i Sthlm och tycker det är jätteroligt.

Familjen består av mig, mannen och två underbara döttrar som är 13 och 16 år.

Det var en kort första presentation.

3 kommentarer:

Beas sa...

Men det var ju på tiiiden.... :-) Jag har letat efter din blogg, helt övertygad om att du redan hade en.

Vilket härligt första inlägg av en söt solig tjej.

Lycka till nu med allt! Jag är säker på att bloggen kommer bli populär!

Kram Bea

Bella sa...

Spännande med en ny inredningsblog :-)

Avundas dig ditt jobb :-)

Kram

Himmelbit/Njut en smula sa...

Välkommen till bloggvärlden :-D. Ska bli spännande att följa din blogg - både på inredningsfronten och med dina fina smycken.

Ha det toppen!